Riktigt bra eftermiddag på klubben

Har haft en kanonbra eftermiddag på klubben idag. Mötte upp Johanna och Robbie i stan där vi tog bussen till klubben för att träna agility. Sam var peppad!! Vi fokuserade på däcket och långhoppet, sen blev det även en mindre kombination med olika handlingsalternativ. Fick även in lite nosduttar (inte på själva kontaktfältet utan vi tränar inför det) Åh just det, vi körde lite 4-pinnar slalom 4-5 gånger också. Gick fint!
 
Efter en stund dök Sandra och Uno upp, då blev det en promenad och lite passivitet utanför agilityplanen. Avslutade med lite mer träning innan vi åkte hem och firade min mamma som fyller år idag!

Fin pojk!
 


Tycker Sam ser lite präktig ut på den här bilden ;)  "Jag är duktig som tittar in i kameran"

Helt okej gruppbild, visst? ;)

Kommentarer
Postat av: johannski

Haha, duktiga Sam! ;) Förstklassig modell!

Jag hade det verkligen skitroligt på träningen igår, alltid lika trevligt att träna med er! :) Tack för en mysig eftermiddag!

Svar: Din bild blev ju kanonbra på allihopa!! Ja det var super :D
Ellen

2012-08-29 @ 14:10:42
URL: http://robbietheginger.weebly.com
Postat av: Sassa

Haha, Uno.. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den hunden^^ Du borde dock anmäla Sam till nån modell agentur!

Svar: Uno är så fin! :D Hahah, ja kanske får göra det. Ligger dock hård träning bakom den perfekta fotoposen ;)
Ellen

2012-08-29 @ 14:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0