Veckoplanering v.35

Är nu inne på femte veckan med planering, trodde inte det skulle hålla så länge! Haha.. Har iofs inte följt någon veckoplanering helt men själva grejen bara att ha en planering gör att vi får mer gjort än om vi inte hade haft en. Vissa dagar känner man helt enkelt inte för att träna det som är planerat så då är det bättre för hela träningskänslan att man kör på det som känns roligt just då. Hundträning ska vara roligt för både människa och hund!
 
Den här veckan börjar mina fotokurser på medborgarskolan dra igång vilket innebär att jag får lägga om träningen lite. Har tidigare tränat mest på kvällarna (särskilt vallningen) men nu kommer jag jobba då så får försöka komma upp tidigare på mornarna för att hinna träna då så att jag kan jobba med egna företaget mitt på dagen. Så nu är det nog viktigare än nånsin att ha en planering! 
 
Alice
Mån: Benslalom, stadga i sitt fint, högersnurr
Tis: Vila
Ons: Vallning om tid finns, vänstersnurr, mellan
Tors: Mellan, benslalom
Fre: Backa, vallning
Lör: Vila
Sön: Vallning, backa
 
 
Sam
Mån: Agilityslalom, "ut"
Tis: Däcket, agilityslalom, mindre bana med däcket, hopphinder och tunnlar
Ons: Vallning om tid finns, nosduttar, hoppteknik 
Tors: Vila
Fre: Hoppteknik
Lör: Vila 
Sön: Nosduttar, vallning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0