Blöhö

Det har varit fullt ös den senaste tiden. Hundmässigt så har det varit planeringskväll för UHU där det kom fram massor med bra förslag och det var ett helt gäng glada medlemmar där så det kändes kanon! Igår hade vi styrelsemöte för att gå igenom hela hösten, det tog tre timmar!! Dock väldigt roliga tre timmar :) Vi kom fram till att ha möten lite oftare och då kortare. Jag har lagt ut massa nya roliga aktiviteter på hemsidan idag :)
 
Nu idag är jag sjukt seg igen, hade ordentlig huvudvärk men den avtog efter jag däckade i sängen någon timme. Imorgon kommer jag och min bror åka till dalarna över helgen för att träffa min moster med familj och även morfar. Inga hundar följer med eftersom min kusin är allergisk. Ska bli gött att ta en paus från allt vad dator heter och förmodligen är jag pigg nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0