Skitväder och helg i Gävle

Först vill jag bara skriva att tusan vilket tråkväder idag! Jag har inte klagat på vädret på hela sommaren men idag tycker jag faktiskt det är lite drygt. Kanske för att jag cyklade hem från bussen imorse i snålblåst och regn, hade inga vantar så mina händer var som isbitar när jag kom hem. Men väl hemma så möttes jag av två fina svartvitingar med viftande rumpor, då kändes cykelturen lite värd ändå!
Just nu håller jag på att packa väskan för kommer åka till Gävle ikväll för SHU's repskap! Blir där hela helgen och det ska bli väldigt roligt. Åker dock själv från UHU men borde inte vara så svårt att hitta någon trevlig att prata med, alla har ju samma intresse :)
 
Har förresten glömt att skriva något om förra helgen då jag var till Dalarna en sväng med en av mina bröder för att hälsa på moster, hennes man och vår morfar. Vi plockade massa lingon, lite kantareller också, Emil fiskade öring med mosters man och vi var hos morfar flera gånger, han var dock ganska trött en dag men vi kunde prata lite iaf. Det var en bra helg, skulle gärna åka dit oftare men tyvärr räcker inte tiden till.. 

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Fina hundar du har :)

2012-09-29 @ 19:20:35
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0